Évnyitó túra 2019 01 01

Túraprogramunkat itt tekintheti meg

Más útvonalat találtam ki meg rövidebb is lett, ja és ma is 29-en voltunk, mint egy évvel ez előtt. Az volt a terv hogy – Normafa – Erzsébet-kilátó – kétlyukú barlang – Szépjuhászné – Sífutó út – Hűvösvölgy (itt megszakítható) – Közép út – Madár utca – Apáthy-szikla –Nagybányai út (11-es busz végállomása). Mire a találkozó időpontjára kiértem már a csapat várt a 60-as villamos végállomásán.

Az óra tizenötössel indultunk fel a Széchenyi hegyre. Kicsit fázósan indultunk a Normafa felé. Felkapaszkodtunk az Erzsébet kilátóba itt aztán köszöntöttük egy mást meg az újévet készítettünk egy csoportképet aztán leindultunk a zöld barlangjelzésen. Az kétlyukú barlangnál többen kipróbálták, hogy át lehet bújni rajta.

Zsuzsa még kőarcokat is felfedezett a barlangban. Aztán tovább a zöld háromszögön majd a kereszten a Szép-Juhásznéhoz. Mint ha meg beszéltük volna Szél Fecó vette IBUSZ – os csapattal találkoztunk.

Boldog Új Évet kívántunk kölcsönösen mentek tovább mi megebédeltünk a zárt büfé előtt. Ebéd után a sárgán leereszkedtünk Hűvösvölgybe. Itt pár társunktól búcsút vettünk felkapaszkodtunk a kéken a Középútig ezen a jelzetlen úton haladtunk tovább. Hamarosan elértük a Madár utcát az utca végében lépcsők vezetnek fel az Apáthy Sziklához.

Nagybányai útnál megint páran kiszálltak, mert a villamossal hamarabb haza jutottak. A többiekkel a 11-es busz végállomására mentünk még a vizes ingemet lesem tudtam venni már ott volt a busz. Felszálltunk és haza indultunk. Ugyan 12 óra után a felhők már egyre lejjebb jöttek és valami nedvesség jött belőlük, de ez nem szokott zavarni.